12 grudnia 2012

Makijaż # 11 - hu hu ha nasza zima nie jest zła

Chciałam podziękować wszystkim za miłe komentarze, za to że jesteście ze mną czytacie moje wypociny, no i za to że jednak podobają się makijaże jakie wykonuje, to dzięki Wam mam ochotę zasiadać przed lustrem i malować, dlatego duże buziaki dla każdego z osobna :*


Dziś przeglądając FB natknęłam się na makijaż Zmalowanej, pod tytułem Winter Queen, jako że ostatnio lubię eksperymentować z kolorami po które dawniej myślałam że nie sięgnę, postanowiłam spróbować odwzorować ten makijaż. Do oryginału mi daleko ale oswajanie się z niebieskim wychodzi nie najgorzej :)

Znów przepraszam za brwi ale zapuszczanie nie należy do estetycznych widoków :)


  
 


Do makijażu użyłam:


Wczoraj złożyłam pewne zamówienie i teraz będę z niecierpliwością wypatrywać listonosza, mam nadzieję że jeszcze w tym tygodniu się pojawi :)

12 komentarzy:

  1. zimowy , piękny jeszcze własnei spod kapturka tak słodko wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem szczerze że jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie odwzorowałaś. widziałam ten makijaż na fejsiku ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym ja umiała tak się malować... :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowo wyszło:) Sama muszę spróbować takich kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś mi nie gra, tylko nie wiem co... już wiem! w sumie to ze stepem byłoby lepiej, bo mogłabym też sobie tak poczarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie. idealna równa kreska i te kamyczki- Pani Zima :))

    Przy okazji zapraszam Cię na konkurs. Do wygrania aż 6 zestawów kosmetyków:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/12/swiateczna-niespodzianka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozkoszne te buziaki na początku :)
    Ja też wypatruje listonosza codziennie - ma jeszcze kilka przesyłek do przyniesienia a coś nie chce zawitać w moje skromne progi :/

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się te mroźne odcienie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !