5 grudnia 2012

Listopadowe zakupy - kolorówka

Jako że listopad się już skończył postanowiłam że zrobię małe podsumowanie zakupów kosmetycznych. Pokaże tylko kosmetyki kolorowe, jest tego trochę ale nie wszystko kupiłam sama więc nie jest źle


Część kosmetyków mieliście okazję widzieć w innych postach, przy okazji zakupów w Rossmannie i wygranej w rozdaniu ale chciałam wszystko zebrać w jedną całość

Lakiery
Wibo Express Growth nr 408
Wibo Express Growth nr 310
Wibo Express Growth nr 350
Wibo Be Chameleon nr 4
Safari nr 322
Tutaj powinien się jeszcze pojawić top Matujący z Inglota ale oczywiście zapomniałam o nim jak robiłam zdjęcia


Tusz Wibo Growing Lashes
Tusz Oriflame Very Me Fay lash
Tusz do brwi Wibo eyebrow stylist

Eyeliner Essence A new League
Eyeliner Wibo Kolor srebrny

Konturówka do Ust Wibo

Rimmel Lasting Finish By Kate nr 10
Rimmel Lasting Finish By Kate nr 05
Oriflame Neo Chic Strong Fuchsia
Wibo Eliksir nr 09
Pomadko błyszczyk Excel 805

Cienie
Inglot 491
Inglot 9
Bell Fashion&mat

Podkład Miss Sporty So Matte Perfect Stay nr 001 Ivory
Róż Oriflame Beauty Fresh Pink

Sztuczne rzęsy Wibo Diva x 3
Kepki sztucznych rzęs Donegal medium
Paleta magnetyczna z Inglota jest już druga, jako że jedna się już zapełniła, w tej wylądują wszystkie jasne i dzienne cienie w drugiej będą te ciemniejsze. Jeśli macie ochotę poczytać o którymś produkcie to dajcie znać :)

Jeszcze kilka zdjęć :)


 

Zapraszam również na moje rozdanie gdzie do zgarnięcia jest zestaw More Oriflame >KLIK<


4 komentarze:

  1. Niezłe zakupy :) Zaszalałaś bardziej niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne nowości:) muszę sobie rzęsy Wibo kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, sporo tego!Rzęsy Wibo mnie kuszą.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !