28 grudnia 2012

Chiny połączone z dziką naturą

Makijaż na tydzień chiński powinien pojawić się już dawno, ale wiadomo jak to jest przed świętami, człowiek zabiegany, dużo przygotować i jakoś ten czas zleciał.



Na makijaż inspirowany Chinami miałam kilka pomysłów, ale wczoraj zmieniłam zdanie, bo pomyślałam że połączę go z konkursem u Elizabeth Harmony.



Każdy chyba słyszał o chińskim horoskopie, jako że ja urodziłam się w roku tygrysa postanowiłam że to właśnie ten "kotek" będzie moją inspiracją, a że moja dzika natura, skrywana jest troszkę przed innymi to idealnie pasuje na konkurs "Wild Thing".

Wzór na tygrysa połączony z chińskim znakiem, niestety mój eyeliner już zaczął troszkę gęstnieć i malowanie nim było dość trudne :( co widać niestety na zdjęciach, znając życie gdybym zaczęła poprawiać to wyszła by jedna wielka plama :(


W konkursie szans nie mam, ale co mi szkodzi zgłosić swój makijaż :), mam nadzieję że nie łamie żadnych zasad :)




 Do makijażu użyłam:
 Jak widać paletka pomadek powiększyła się, cienie sleek przetransportowałam do innych wyprasek,

A tutaj mój prywatny, mały "tygrysek"


9 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie i drapieżnie! Chińska literka wyszła jak prawdziwa chińska :)
    Kocurek milutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, ale wydaje mi się że te paski tygrysie mogłyby być bardziej dopracowane :) ale ogólnie to ładnie :) fajnego masz kotka!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe w jakim ja roku sie urodzilam . ;D
    ciekawy pomysl piekne te kolory na oczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to jestem koza :D. Podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyszło, a prywatny tygrysek jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj ;)
    Akcja Zainspiruj się gwiazdą zaczyna się już za tydzień, 7 stycznia!
    Zapraszam do ponownego zapoznania sie ze szczegółami;
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda_22.html
    Komentarz został wysłany ponieważ zgłosiłaś się do akcji, nie w celu spamowania ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !