24 grudnia 2012

Wesołych Świąt

Kochani z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałam złożyć Wam wszystkim serdeczne życzenia, zdrowych spokojnych i radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych, żeby wszelkie troski i smutki odeszły w zapomnienie oraz dużo prezentów pod choinką, tych wymarzonych i tych niespodziewanych :)





 Chciałam Was przy okazji zachęcić do wzięcia udziału w II edycji Karmimy Psiaki





Dziś powinien być ostatni dzień mojego rozdania ale postanowiłam przedłużyć do końca roku, więc kto jeszcze się nie zgłosił to zachęcam :) zwłaszcza że postanowiłam dorzucić kilka rzeczy ale zdradzę to dopiero podczas losowania zwyciężcy

Mam nadzieję że nie macie mi za złe że wyniki pojawią się dopiero 1 stycznia :)


6 komentarzy:

  1. Dzięki za życzonka i nawzajem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt!

    Już kolejny raz z przyjemnością wezmę udział w Psiakach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !