28 listopada 2012

Zainspiruj się orientem - tydzień pierwszy - Egipt

Dobiega końca projekt Zainspiruj się naturą, mnie samej został ostatni makijaż i przyznam że trochę walczę z tą inspiracją własną. Ale zanim pokaże ostatni makijaż z tego projektu zacznę już nowy :)


Tego typu zabawy bardzo mi się podobają, dlatego też przyłączyłam się do innej Zainspiruj się orientem organizowanym przez Artist Domi. Mobilizują mnie do ćwiczeń, bo przecież praktyka czyni mistrza, nieprawdaż?



Jako że dziewczyny już zaczęły mam troszkę do nadrobienia.
Pierwszą inspiracją miał być Egipt. Myśląc z czym kojarzy mi się ten kraj pierwsze co przyszło mi na myśl były piramidy i Kleopatra, idąc dalej tym tropem piramidy to piasek, czyli kolor złoty, a Kleopatra to mocna kreska na oku. I tak oto powstał dzisiejszy makijaż, bardzo prosty. Dodałam kryształki w wewnętrznym kąciku oka żeby nie było aż tak nudno :)

Czy ma on coś wspólnego z makijażem w stylu Egipskim, zdecydujcie sami :) ot taka moja interpretacja :D









Do wykonania makijażu użyłam:

Twarz:
Podkład Eveline art scenic jasny beż
Korektor Bell multi Mineral nr 1
Puder Pierre Rene loose powder nr 03
Bronzer Essence sun club nr 01

Oczy:
Baza pod cienie domowej roboty
Cienie złoty z paletki Sleek PPQ i brązowy z paletki Sleek OSS
Eyeliner Essence nr 01
Sztuczne rzęsy Wibo Diva
Tusz Wibo growing lashes
Czarna kredka Gosh

Brwi:
Paletka do stylizacji brwi Essence
Tusz do brwi Wibo

Usta
Pomadka Rimmel Listing Finish by Kate nr 05

7 komentarzy:

  1. Masz identyczne brwi, jak ja. :D W sensie kształt.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten niebieski kryształek. i całość taka piaskowa też mi się podoba. z piramidami mi się to kojarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie poradziłaś w tej stylizacji :) Kolorystyka utrzymana i mocna krecha :)super!

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście, że są potrzebne, głupie pytanie ;P
    wypróbuj :) ja jestem bardzo zadowolona z tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności i bardzo Ci pasuje a pomadka przepiękny ma kolorek :) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !