22 listopada 2012

Zainspiruj się naturą - tydzień szósty - krajobrazy

Witam i na wstępie przepraszam za to że nic w ostatnim czasie nie dodawałam ale nie miałam głowy do blogowania i do makijaży.

Zazwyczaj makijaże z tej zabawy dodawałam w poniedziałek ale nie tym razem, nie mniej jednak zmieściłam się w terminie :)

Powiem szczerze, że poszłam na łatwiznę i wybrałam sobie zachód słońca,






Mimo że makijaż nie należy do trudnych to miałam troszkę problemów z wykonaniem ale nie będę pisać z jakiego powodu bo to nie miejsce na to :) myślę jednak że nie wyszło najgorzej







Do wykonania makijażu użyłam:

Twarz:
Podkład Sensique Matt Finish nr 201
Korektor Bell Multi Mineral nr 1
Puder Pierre Rene Loose Powder nr 03
Róż Essence Marble Mania

Oczy:
Baza pod cienie domowej roboty
Cienie z palety 88 kolorów no name fiolety w różnych odcieniach
Złoty pigment Kobo nr 507 Gold Dust
Czarna kredka Gosh
Tusz Oriflame Wonder Lash Intense
Eyeliner żelowy Essence nr 01
Zestaw do stylizacji brwi Essence

Usta
Pomadka Essence nr 46 fashionista

Paznokci nie będzie bo odpoczywają na razie od lakierów :)



Makijaż i paznokcie wykonane w ramach zabawy "Zainspiruj się naturą" prace pozostałych uczestniczek możecie oglądać tutaj



6 komentarzy:

  1. Nie najgorzej ?? ... Wyszło rewelacyjnie!!!:) Bardzo mi się podoba!!:) Sama mam ochotę od dłuższego czasu na "zachodzący" makijaż ale zawsze wychodzi coś innego:P

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym żeby moje "nie najgorzej" było takie jak u Ciebie :P Jak zwykle pięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło nie marudź;)Kolory identyczne jak na zdjęciu inspiracyjnym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie odwzorowane ze zdjęcia. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !