12 listopada 2012

Zainspiruj się naturą - tydzień piąty - żywioły

Rozpoczyna się kolejny tydzień zabawy "Zainspiruj się naturą". Tym razem padło na żywioły, nie mogłam inaczej wybrać jak tylko swój żywioł czyli ogień. Niestety wizja tego co miałam w głowie nijak się nie ma do tego co wykonałam, poprawki, całkowite zmycie, rezygnacja tak mniej więcej wyglądało moje malowanie. Podsumowując nie jestem z tego makijażu zadowolona.

Już nie miałam jednak ani ochoty ani siły nic zmieniać więc zaprezentuje to co wyszło.


Ogień



    







 Do makijażu użyłam:

Twarz:
Podkład Eveline art scenic jasny beż
Korektor Essence Stay Natural nr 03 soft nude
Puder Pierre Rene Loos Powder nr 03 transparent
Czerwony cień do zaznaczenia konturu

Oczy:
Baza pod cienie domowej roboty
Pigmenty sypkie Kobo w kolorach
* true red 403
* hot orange 402
* sunny yelow 401
Bazy Kobo do Pigmentów
Tusz Oriflame Wonder Lash Intense

Usta:
Pomadka Oriflame Red Rose
Pigment Kobo nr 402 hot orange



Paznokcie utrzymałam w tej samej kolorystyce wykonują gradient
Kolory :
Czerwony pomarańczowy i żółty




Makijaż i paznokcie wykonane w ramach zabawy "Zainspiruj się naturą" prace pozostałych uczestniczek możecie oglądać tutaj



11 komentarzy:

  1. Oko bardzo przypomina mi feniksa :)
    Moim faworytem są jednak paznokcie, super wycieniowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oko wyszło świetnie, a pazurki podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooooooo super!!:D
    A pazurki jakie ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowny makijaż wow! Brawo :) I pazurki też cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oko jest mega!!!
    Wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż, taki bardzo artystyczny. Pazurki też w klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow :o ale ogniście :) podoba mi się :) świetnie zrobiłaś paznokcie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow mocny makijaż;D I pazurki też bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !