5 listopada 2012

Zainspiruj się naturą - tydzień czwarty - Zwierzęta

Przepraszam Was mam ostatnio mały zastój, dość kiepsko się ostatnio czuję.

Ale mimo wszystko kolejny tydzień zabawy zobowiązuje do wykonania makijażu, tym razem mamy inspirować się zwierzętami, bardzo się cieszyłam na ten właśnie tydzień ze względu na pewien pomysł który krążył po mojej głowie od dawna ale nie było jakoś okazji wdrożyć go w życie.

To moja inspiracja



A to moje wykonanie:






 Przyznam że mi efekt się podoba

Do wykonania makijażu użyłam

Twarz: standardowo:
Podkład Avon Extra Lasting kolor nude
Korektor Essence Stay Natural nr 03 soft nude
Puder Pierre Rene Loos Powder nr 03 transparent
Róż Essence Marble Mania
Rozświetlacz Essence Wild Craft

Oczy:
Baza pod cienie home made
Cień do powiek Inglot vertigo 09
Brązowy cień z palety 88 kolorów
Eyeliner żelowy czarny Essence 01
Eyeliner złoty Essence Circus
Kredka czarna Gosh
Tusz Oriflame Wonder Lash Intense
Zestaw do stylizacji brwi Essence

Usta:
Avon smooth velvet pink fluff

 Paznokci niestety dziś nie będzie, ale mam nadzieję że pojawią się się jutro albo w środę

 Makijaż wykonany w ramach projektu zainspiruj się naturą, prace innych uczestniczek możecie zobaczyć tutaj


17 komentarzy:

  1. Pomysłowe:-)
    Ciekawie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta panterka, bardzo pomysłowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow amazing eye make up. Fantastic :)

    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna penterka! powiedz mi cos robilas z wlosami czy mi sie wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy są takie że choćbym nie wiem jaką farbę nakładała to kolor się wypłukuje i teraz mają trochę inny odcień

      Usuń
  5. Też miałam zrobić panterkę ale wybrałam coś innego ;) Ciekawa co? Zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie to wygląda, efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo mi się podoba!!! :)
    Sama mam ochotę na panterkę ostatnio:) ale postawię na paznokcie:)
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam po odbiór nominacji ;) http://sarity-paznokcie.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !