27 listopada 2012

Wibo Express Growth 310

Lakier kupiłam przy okazji promocji w Rossmannie, wzięłam go głównie ze względu na kolor, no i cena po obniżce 2,99 zł też zachęcała


Wibo
Express Growth
nr 310
Pojemność: 8,5 ml
Cena regularna: ok 5 zł
Krycie: 2 warstwy






Lakiery Wibo z serii Express Growth lubię od dawna, niektóre odcienie bez żadnych baz utrzymują się na moich paznokciach nawet do 6 dni. O jakichkolwiek właściwościach wspomagających wzrost paznokcia nie wypowiadam się z tego względu że moje paznokcie rosną ogólnie dość szybko czy to z lakierem czy bez. Nie mniej jednak takie obietnice składa nam producent. Lakier nie odpryskuje, po kilku dniach można zauważyć ścieranie się końcówek. Konsystencja jest dość rzadka ale nie lejąca się, dobrze się nim maluje. Przy dwóch warstwach schnie dość szybko.

Ogólnie polecam, za niską cenę otrzymamy dobry produkt, obecnie w swojej kolekcji posiadam 7 kolorów z tej serii i raczej na pewno jakieś się jeszcze pojawią.





Z innej beczki

 zapraszam na rozdanie u Ann:)


4 komentarze:

  1. Mam jest całkiem, całkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny :) Bardzo lubię te lakiery :) i mam ich dość sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj skusiłam się na matte z wibo, zobaczymy jak się spisze ;)
    przypominam o dodaniu baneru projektu ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolorek
    zapraszam na rozdanie Mikołajkowe u mnie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !