10 listopada 2012

Tag - My Bucked List

Dzisiaj będzie troszkę inaczej

Zostałam otagowana przez make-up freak za co bardzo dziękuję i zapraszam na jej blog :)


Zasady są proste:
1. Wklejasz powyższy obrazek, jeśli chcesz - wrzucasz odnośnik do bloga organizatorki (czyli Cat)
2. Robisz własną listę i publikujesz ją na blogu. 10 pozycji, 20, 50, 200 - to zależy wyłącznie od Was. Forma też - post, zdjęcia, pełna dowolność.
3. Wybierasz 5 blogerek, których listy jesteś ciekawa/y i dajesz im znać o całej akcji.
4. Najważniejsze: link do swojej listy przysyłasz do organizatorki (Cat)! Chce ona zrobić podstronę z naszymi tzw. 'listami umarlaka' ;-)
A oto moja lista:
* zrobić sobie tatuaż
* powiększyć swoją biblioteczkę o nowe ciekawe książki, kupować co najmniej jedną książkę na miesiąc
* poopalać się na plaży w jakimś ciepłym kraju 
* iść na zakupy bez limitu pieniędzy ;)
* dojść do perfekcji w wykonywaniu makijaży
* nauczyć się poprawnie dobierać kolory do danej osoby
* kupić mały domek i żyć w nim po swojemu a nie tak jak narzucają mi inni
* mieć swoja własną garderobę, takie moje i tylko moje miejsce w domu
* uzupełnić swoje pędzle o kilka nowych egzemplarzy
* przejechać się motorem
* nauczyć się pływać
*nie przejmować się tym co mówią i myślą o mnie inne osoby
*a przede wszystkim być szczęśliwą i zestarzeć się z moim mężem :) 

i to chyba na razie tyle :)

Taguję:

5. Jessie

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za oTagowanie!! Na pewno odpowiem w najbliższym czasie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie marzenia są do spełnienia, więc powodzenia w ich spełnianiu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !