10 listopada 2012

Tag po raz drugi dzisiaj - Liebster Blog

Postanowiłam że uzupełnię drugi tag, bo na razie nie wykonałam żadnego makijażu ani nie malowałam paznokci  :)


Bardzo mi miło z powodu tych tagów, oznacza to że ktoś jednak o mnie pamięta :) za co z całego serduszka dziękuję :)



Na czym wyróżnienie polega:
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.



Wyróżnienie od  Sarity
  1. Dlaczego założyłaś bloga?
     Na początku blog założyłam z myślą o obserwowaniu innych, później kiedy odkryłam że makijaż staje się dla mnie pasją, pomyślałam że będzie to dobry sposób na pokazanie mojej twórczości, oraz doskonalenie sztuki makijażu przez porady innych bardziej doświadczonych blogerek
  2. Lubisz gotować?
     Tak nawet bardzo
  3. Ile czasu potrzebujesz żeby się przygotować do wyjścia rano?
     Około pół godziny
  4. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie wybrałabyś przeszłość czy przyszłość?
     Chyba przyszłość
  5. Słuchasz tylko określonych gatunków muzycznych czy jesteś otwarta na wszystkie?
     Muzyka jaką słucham uzależniona jest od mojego nastroju, tak więc nie jest to jeden gatunek
  6. Książka czy film?
     Książka
  7. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
     Czerwień
  8. Kluby czy domówki?
     Domówki
  9. Masz jakieś zwierzę?
     Mam psa i kota
  10. Uprawiasz jakiś sport?
     Staram się regularnie ćwiczyć, ale systematyczność nie jest moją mocną stroną, lubię też jazdę na rowerze
  11. Jaki był najfajniejszy prezent, który dostałaś?
     Nie mogę stwierdzić który był najfajniejszy, ogólnie cieszy mnie każda rzecz jaką dostanę :) Choć jestem typem romantyka i cieszą mnie np kwiaty bez okazji od mojego męża :D
Wyróżnienie od make-up freak

1. Jaki kolor na włosach preferujesz?
 brązy choć ostatnio odcienie rudego mnie ciągną
2. Niezbędny kosmetyk w twojej torebce to ...
 w torebce to krem do rąk :)
3. Poprawki w makijażu w ciągu dnia: tak/nie
 raczej nie,
4. Eyeliner w płynie czy żelowy?
 zdecydowanie żelowy
5. Paznokcie długie czy krótkie?
 coś pomiędzy nie za długie ale też nie krótkie
6. Kolory na powiekach ciemne czy jasne?
 ostatnio ciemne
7. Jak dbasz o sylwetkę?
 Jakoś specjalnie nie dbam, staram się trochę ćwiczyć ale to bardziej dla zdrowia niż dla sylwetki,
8. Stosujesz dietę?
 Nie i nigdy nie stosowałam
9. Cienie prasowane czy wypiekane?
 przyznam że wypiekane miałam tylko jedne i nie byłam zadowolona, dlatego wybieram prasowane
10. Jakie jest Twoje drugie imię?
 Marysia :)
11. Po co założyłaś blog?
 p/w
chęć doskonalenia sztuki makijażu :)  tak w skrócie



Moje pytania

1. Jak długo prowadzisz swój blog?
2. Co robisz w wolnych chwilach?
3. Jaka książka (ewentualnie film) utkwiła Ci najbardziej w pamięci?
4. Kolory pastelowe czy wyraziste/neonowe ?
5. Paznokcie sztuczne czy naturalne?
6. Buty na wysokim obcasie czy na płaskiej podeszwie?
7. Jesteś pesymistką czy optymistką ?
8. Czy łatwo jest wyprowadzić Cię z równowagi?
9. Oglądasz seriale ? Jeśli tak to jakie?
10. Największa wada?
11. Największa zaleta?


A oto osoby jakie wybrałam


Dillerka Czekolady
Odrobinka wszystkiego
Keep Smiling!! make-up blog!
invisiblefashion
Lakierkowe szaleństwo
Agusiak747 i świat pełen kosmetyków...
Sonja kosmetycznie
diarymakeup blog
Joasia007
Lakierowe love

Kolory Nami

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję!!! nie spodziewałam się ze otagujesz mnie w dwóch Tagach!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. O miło Cię bardziej poznać:) hehe:) Też wolę ciemne kolorki na powiekach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !