23 listopada 2012

Rossmannowe promocje -40%

Takich postów pojawia się masa i ja też postanowiłam pokazać co sobie wybrałam
Mimo przeziębienia nie mogłam sobie odpuścić takiej okazji,

Ale nie mam co się rozpisywać przejdę od razu do moich zakupów


Tusz do brwi Wibo 5,69 zł
Tusz do rzęs Wibo 5,79 zł
Podkład So Matte Miss Sporty 9,59 zł
Pomadka Rimmel 11,39 zł
Lakier do paznokci Wibo 2,99 zł
Sztuczne rzęsy Wibo 4,39 zł

i już bez promocji patyczki kosmetyczne bo je wprost uwielbiam 2,99 zł

Jak widać postawiłam na firmę Wibo, z tego względu, że akurat w najbliższym Rossmannie jest nieco ograniczony asortyment, z jednej strony szkoda a z drugiej mój portfel się cieszy :)

Pomadkę już testowałam, kolor jest nieziemski, resztę będę testować w najbliższych dniach,



Szykuję dla Was małą niespodziankę, ale o tym za jakiś czas :)

9 komentarzy:

  1. O:) A ja dzisiaj się zakupiłam w Hebe w zestaw z Loreala - tusz +eyeliner;p w Rossmanie byłam, ale zdołałam się opanować, ale i tak czuję, ze zawitam tam niedługo, żeby kupić Rimmela :P

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wybrać się po ten tusz do brwi:))

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zielony tusz wibo polecam, jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam tylko 3 rzeczy. W koszyku miałam chyba z 6, ale się opanowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co tez skusiłam się na rimmelke, ale to jeszcze nie koniec mojego szaleństwa ;) Pokaż jej kolorek na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ta szminka z Rimmela i tusz z Wibo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !