30 listopada 2012

Recenzja Pierre Rene Loose Powder - puder sypki transparentny + wygrana

Charakterystyka:

Pojemność: 12 g
Cena: ok 15,99 zł
Wydajność: wydajny, produktu używam od września a nie zużyłam nawet połowy
Trwałość: ok 5-6 godzin

 
Poszukiwania pudru sypkiego rozpoczęłam jakoś początkiem lata, do tamtej pory używałam pudru w kompakcie ale przecież trzeba próbować nowych rzeczy. Oczywiście na początku nie zdałam się na ślepy los, tylko wertowałam internet w celu znalezienia czegoś w przystępnej cenie i w miarę dobrego. Od początku wiedziałam tylko tyle że chce puder transparentny, nie lubię bawić się w szukanie odpowiedniego dla siebie odcienia, wystarczy mi że zawsze męczę się z podkładami :)

Miałam swój typ, miał to być Essence Fix & Matte, niestety jak na złość nigdzie go nie było w  żadnej drogerii, a zjeździłam ich naprawdę sporo. Miałam oczywiście jakieś inne w zapasie ale że kobieta zmienną jest wybrałam coś o czym w ogóle wcześniej nie czytałam. Mowa oczywiście o tytułowym Loose Powder.



Powiem szczerze, że jestem mile zaskoczona tym pudrem. W szafie Pierre Rene mamy do wyboru trzy odcienie tego pudru

01 Pearl Beige
02 Sun Brown
03 Transparent

Odcień 03 ma barwę jasnobeżową, można by się spodziewać że może bielić twarz ale nic bardziej mylnego, kolor jest faktycznie transparentny, bardzo ładnie stapia się ze skórą, twarz pozostawia zmatowioną ale nie pudrową. Ma bardzo przyjemny zapach. Jeśli chodzi o opakowanie, dla mnie jest bardzo solidne, biały zakręcany słoiczek z sitkiem. Do pudru dołączony jest puszek, ale ja tego typu dodatków nie używam, więc nie wiem czy jest dobry czy zły. Puder jest bardzo drobno zmielony, skóra jest bardzo gładka i przyjemna w dotyku.

Jeśli chodzi o samo sitko to tutaj nie ma problemu że wysypie się za dużo produktu, powiedziałabym że trzeba nawet kilka razy uderzyć w dno żeby wysypać odpowiednią ilość pudru.



Plusy

+ matuje na około 5-6 godzin
+ jest bardzo wydajny
+ dostosowuje się do naszej skóry, nie ciemnieje, nie pozostawia żadnych plam,
+ przystępna cena
+ estetyczne i solidne opakowanie

Minusy

-/+ sitko które niekiedy dozuje nam za mało produktu
- brak składu na opakowaniu






 W mojej subiektywnej ocenie produkt jest godny uwagi,



Chciałabym się dowiedzieć jak odbieracie moje recenzje, czy to w jaki sposób pisze jest w miarę dobre do odbioru, pomocne, co mogłabym zmienić, bardzo liczę na wasze porady :)
_________________________________________________________________________


Dodatkowym miłym akcentem dzisiejszego niezbyt przyjemnego dla mnie dnia była przesyłka od Kasi, właścicielki bloga make-up freak, u której udało mi się wygrać rozdanie, 



A już za niedługo bo w poniedziałek będę miała dla was malutką niespodziankę :)
 Ktoś ciekawy?

6 komentarzy:

  1. Recenzje sa jak najbardziej OK jak dla mnie:)
    Cieszę się, że moja przesyłka poprawiła Ci humor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!:) Ja jestem ciekawa:P
    A muszę powiedzieć, że ja jestem bardzo zadowonona z transparentnego pudru Stay Matte od Rimmel :) mija 10 godz a ja nadal matowa:D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten puder, póki co mam ich bardzo dużo więc muszę się wstrzymać z kupnem ;( jak mi się zaczną kończyć to na pewno wezmę go pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !