26 listopada 2012

Makijaż # 9 zieleń na sylwestra

Makijaż który już się pojawił kiedyś na blogu >Klik<, tym razem w wersji zielonej i nieco zmienionej. Tym razem granicę cienia czarnego roztarłam zielonym cieniem i użyłam zielonego brokatu.

Dodałam także sztuczne rzęsy, musiałam wypróbować te z Wibo, które kupiłam z okazji promocji za ok 4 zł.

Tak mi się spodobały że stwierdziłam że kupię sobie na zapas i dzisiaj przy okazji zakupu prezentów mikołajkowych zawitałam ponownie w Rossmannie dla zguby mojego biednego portfela, bo oczywiście na sztucznych rzęsach się nie skończyło :D



Ciekawa jestem czy macie ochotę zobaczyć drugą część moich zakupów ?



Nowością w tym makijażu jest również nowa pomadka w kolorze fuksji, ale o niej mam zamiar napisać oddzielną notkę :)

Zdjęć niewiele bo kiepsko współpracowało mi się wczoraj z aparatem
Makijaż został wykonany na konkurs, miało być coś sylwestrowego i było ale wygrana należała do kogoś innego :) zasłużenie zresztą :)





 Do makijażu użyłam

Twarz
Podkład Eveline art scenic jasny beż
Korektor Bell multi mineral nr 1
Puder sypki Pierre Rene loose powder nr 3
Róż Essence silky touch blush nr 20 babydoll
Rozświetlacz Essence wild craft

Oczy:
Baza pod cienie domowej roboty
Cielisty cień Inglot nr 9
Czarny cień Inglot nr 65
Zielony cień Inglot nr 136
Sypki brokat
Czarna kredka Gosh
Tusz Wibo growing lashes

Usta
Oriflame Neo Chic strong fuchsia


Przede mną ostatni makijaż z serii Zainspiruj się naturą, miałam pomysł ale niestety wykonanie pozostawiało wiele do życzenia więc muszę wymyślić coś innego.

Coś się kończy coś innego zaczyna :) w planach mam jeszcze jeden projekt a jak starczy mi sił to i nawet dwa :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makiaj , podoba mi sie ! Dla mnie makijaz sylwestrowy to mega wyzwanie , nigdy nie jestem z siebie calkowicie zadowolona xD ps.zapraszam na moje rozdanie , mozna wygrac paletke urban decay :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszło, ale ja za zielenia nie przepadam...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie. ja sama rzadko zieleni używam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow efekt swietny ! bardzo mi się podoba :P
    Też mam te rzęsy, ostatnio pokazywałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !