30 listopada 2012

Zainspiruj się orientem - tydzień drugi - Japonia

Drugi temat zabawy zainspiruj się orientem dotyczy Japonii, od razu wiedziałam co zmaluję.
Zainspirowałam się jednym ze stylów jaki jest GYARU

W skrócie gyaru to określenie modnych i pięknych japońskich nastolatek, charakteryzują ja duże oczy, idealnie gładka cera, całuśne usta i burza włosów najlepiej w kolorze blond.




 



 moja wersja :)
pozwoliłam sobie nieco udoskonalić cerę w programie graficznym




 Muszę przyznać że ten styl nawet mi się spodobał :)

Do wykonania makijazu uzyłam

Twarz:
Podkład Miss Sporty So Matte Perfect Stay 001
Korektor Essence Stay natural 03
Puder Pierre Rene Loose Powder 03
Róż Oriflame Beauty fresh pink
Rozświetlacz Essence Wild Craft

Oczy :
Cielisty cień Inglot nr 9
Czarna kredka Gosh
Cielista kredka Essence
Eyeliner Essence czarny
Tusz Oriflame Very me
Sztuczne rzęsy (chińczyk)

Usta
Pomadka Essence In the nude 52
Błyszczyk Avon glazewear sparkle cotton candy



Pozostałe osoby biorące udział w projekcie możecie znaleźć u Domi w zakładce Zainspiruj się orientem





18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Co do kolorów to ja sie powoli przekonuję do korzystania nawet z tych, których kiedys sobie na powiece nie wyobrażałam...wszystko przychodzi z czasem:) Pozdr.

      Usuń
  2. Uśmiechnij się czasami :-) urocza japonka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooooooooooo ale mi się podoba!!!:D BARDZO BARDZO BARDZO!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba , swietnie Ci to wyszlo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! wybaczamy, że użyłaś programu graficznego. bardzo japońsko wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne duże oczka Ci wyszły :)A programem graficznym się nie martw :) takie poprawki to tylko czysta "kosmetyka" a nie totalne zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w programie usunęłam tylko cienie pod oczami bo zmęczenie dało o sobie znać i korektor nie do końca sobie poradził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie :D Niesamowicie duże oczy masz w tym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i bardzo Ci pasuje, tak świeżo w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na konkurs na moim blogu - do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło świetnie i myślę, że wszystkie gyaru pozazdrościłyby Ci ocząt. ;) Ten makijaż fantastycznie je podkreśla i powiększa, co zresztą zauważyły już moja przedmówczynie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz, wspaniała też inspiracja :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !