29 października 2012

Zainspiruj się naturą - Tydzień trzeci - Ptaki

Kolejny tydzień zabawy w inspiracje z natury. Tym razem miały nas inspirować ptaki i przyznam że długo myślałam co by tu wymyślić i gdyby nie google byłoby kiepsko :)

Po wpisaniu ptaki pokazał mi się taki piękny ptaszek nie wiem co to za gatunek ani skąd dokładnie pochodzi zdjęcie ale zamieszczam moją inspirację :)


Te kolory od razu mi się spodobały więc zaczęłam poszukiwać takich w moich zbiorach, mimo że za niebieskim kolorem to ja nie przepadam w tym makijażu czułam się bardzo dobrze







Od razu przepraszam ale wyskoczyło mi zimno na ustach więc starałam się jakoś tak ustawić żeby nie rzucało się w oczy


Do makijażu wykorzystałam:

Twarz:
Podkład Avon Extra Lasting kolor nude
Korektor Essence Stay Natural nr 03 soft nude
Puder Pierre Rene Loos Powder nr 03 transparent
Róż Essence Marble Mania
Rozświetlacz Essence Wild Craft

Oczy:
Baza pod cienie i baza z gliceryną do nakładania cieni na mokro domowej roboty
Biały cień Kobo 101 coconut
Różowy pigment no name
Niebieski pigment Essence nr 18 little marmaid
Czarny cień Inglot nr 65
Beżowa kredka Essence 
Tusz Oriflame Wonder Lash Intense
Zestaw do stylizacji brwi Essence

Usta :
Błyszczyk Oriflame Veryme energy shock


Nad paznokciami długo się nie zastanawiałam widziałam gdzieś podobne więc próbowałam odtworzyć niestety wyszło jak wyszło, jakby co to są jaskółki :) Za szybko też położyłam top i troszkę się porozmazywało
Jako bazowy lakier posłużył mi znów Golden Rose Classics o nr 127






 Makijaż jak i paznokcie wykonane w ramach zabawy, wszystkie prace możecie obejrzeć tutaj


11 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo mi się podoba :) Świetne połączenie różu i niebieskiego. A jaskółek prawie nie widzę "w pełnej okazałości" :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt:) I na oku i na paznokciach:) Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, co za makijaż :) Po prostu cudo :) Czasem wydaje mi się, że w każdym kolorze jest Ci do twarzy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam nad jaskółkami - ale mi nie wychodziły :/
    A Twój makijaż - czarujący!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyszło - tak lekko. kurcze ja to jestem tydzień do tyłu z zabawą, ale wolne będzie to może nadgonię. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kolory w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poza makijażem,bardzo podobają mi się Twoje włosy.
    Fajny kolorek i fryzurka

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent do tworzenia fajnych kompozycji!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne przejście kolorów cieni;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !