22 października 2012

Zainspiruj się naturą -Tydzień drugi - Owoce

Długo zastanawiałam się jakim owocem się zainspirować i nic mi ciekawego nie przychodziło do głowy, w końcu zdecydował Kuba i wybrał jabłko. I z tymi kolorami skojarzył mi się właśnie ten owoc, zieleń i czerwień 

Do makijażu wykorzystałam dwa kosmetyki z LE Fruity od Essence róż w kremie i kremowy cień do powiek, skoro owoce to trzeba było skorzystać :) Kreska wyszła trochę krzywo bo wyszłam z wprawy jeśli chodzi o użycie eyelinera w formie żelowej, za co bardzo przepraszam






 Paznokcie robiłam na szybko miały to być truskawki, niestety dość kiepsko mi wyszły, niestety brak mi odpowiedniego pędzelk, odkryłam także że nie mam żadnego normalnego zielonego lakieru, tutaj kombinowałam z niebieskim i żółtym żeby jakoś zmalować szypułkę :)






Zarówno makijaż jak i zdobienie paznokci wykonane zostały w ramach zabawy "Zainspiruj się naturą", wszystkie prace możecie obejrzeć tutaj.


11 komentarzy:

  1. Truskawki mi się bardzo podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż a truskawki mega urocze:D

    OdpowiedzUsuń
  3. oj widzę, że dużo nas inspiruje się jabłkami, chyba muszę pomyśleć nad drugim mani z owocami ;)

    a truskawki są fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi makijaż skojarzył się z owocowym koktajlem :D Bardzo ożywczy jest :)
    A truskawki mimo braku oryginalnego zielonego lakieru są kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kombinowałaś z tymi paznokciami ale wyszło ślicznie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie super a makijaż jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, jesienny ale z kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  8. widze subtelna truskawke i nie przesadzona- tak jesiennie bardziej.
    A pazurki no swietne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie pazury!
    Zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji owocowej w wersji makijażowej: http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/10/zainspiruj-sie-natura-tydzien-2-makijaz.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie pomalowane oko, soczyste, owocowe kolory, super ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !