14 października 2012

Wampirzyca

Długo zastanawiałam się czy pokazać tutaj efekty mojej zabawy z charakteryzacją, w końcu stwierdziłam że co mi szkodzi. Muszę zaznaczyć że po raz pierwszy wykonywałam tego typu makijaż i jak na pierwszy raz jestem nawet zadowolona z efektu, wiem że są pewne błędy i niedociągnięcia ale używałam tylko tego co mam w kosmetyczce, to co na oczach powinno być czerwone niestety na zdjęciach wyszło trochę różowo.

Stwierdziłam że wampirzyca jak na początek będzie dobra bo jest to w miarę prosta do zrobienia, myślę że jeszcze spróbuję coś takiego zmalować ale najpierw ciekawa jestem waszych opinii na ten temat








4 komentarze:

  1. Super charakteryzacja :) Stefan pewnie by się skusił na taką wampirzycę :p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JESTEM POD WRAZENIEM,MASZ WIELKI TALENT

    OdpowiedzUsuń
  3. wow niesamowite oczy ! jak prawdziwe wapircze;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !