15 października 2012

Zainspiruj się naturą - Tydzień pierwszy - Kwiaty

Dzisiaj rozpoczyna się pierwszy tydzień zabawy makijażowo - paznokciowej. Inspiracje mamy czerpać z natury. Przyznam że zgłosiłam się dość szybko a później przyszedł czas na rozmyślenia, dlaczego to zrobiłam przecież w porównaniu z innymi uczestniczkami to ja będę daleko z tyłu, bo przyznam że ostatnio ciężko u mnie z weną twórczą i ani paznokcie ani makijaże zbyt odkrywcze nie będą. No ale jak już się powiedziało A to trzeba powiedzieć B i dlatego pokazuje co zmalowałam.

Pomyślałam że spróbuje tworzyć i makijaż i paznokcie zobaczymy jak będzie z kolejnymi tygodniami.


Makijaż inspirowany słonecznikiem


na zdjęciach wyszedł trochę pomarańczowo ale w rzeczywistości był bardziej żółty








Paznokcie bardzo proste i bardzo szybkie do wykonania






Zarówno makijaż jak i paznokcie wykonane zostały w ramach zabawy
Więcej możecie się dowiedzieć na blogu Karoli,
a wszystkie prace obejrzeć można w zakładce Zainspiruj się naturą


14 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło bardzo mi się podoba zielona kreska sprawia że makijaż jest taki wesoły:D Pazurki też wyglądają super świetny pomysł z flejksami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne cieniowanie, i kolory w sam raz na jesien:)

    paulina

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wszystko wyszło :) Życzę Ci wielu inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda super. ja pewnie nie dałabym rady, ale będę próbować:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z obydwu jako ulubiony wybiorę makijaż :D Bardzo mi się podoba przenikanie się kolorów.. i ta kreska! Super :)

    Ja biorę udział tylko paznokciowo w tej zabawie. Jeśli chciałabyś obejrzeć, zapraszam: http://odrobinkawszystkiego.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słonecznik piękny! A paznokcie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielona kreska powaliła mnie na kolana. Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten makijaz naprawde wyszedl ci slonecznikowy! fajny i taki odwazny na swoj sposob:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne cieniowanie! Podoba mi się intensywność żółtego pigmentu, świetnie to wszystko razem połączyłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny makijaż i paznokcie! :)
    rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, prześliczny duet!!! ;)
    Zapraszam do mojej wariacji na temat kwiatów w wersji makijażowej ;) http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/10/zainspiruj-sie-natura-tydzien-1-makijaz.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !