28 października 2012

Paznokcie i znów brokat

Na początku chciałam zaprosić Was na fun page mojego bloga na facebooku jeśli ktoś ma ochotę 
 http://www.facebook.com/Magicgrey?ref=hl



Najbardziej na paznokciach lubię kremowe kolory więc jak to jest że ciągle trafia na nie brokat :)

Choć pomysłów na zdobienie paznokci mam w głowie dużo to jednak brak mi ostatnio sprawności więc wybieram te najprostsze :)

Dzis na bazowy lakier z Golden Rose powędrował złoty brokat, lakiery z serii Classics należą do moich ulubieńców, są małe więc istnieje szansa że je wykorzystam do końca, mają dobre krycie, w przypadku tego koloru dwie warstwy kryją całkowicie bez smug i wytrzymują ok 5 dni na paznokciach, do tego cena jest śmieszna ja kupuje za 2,90 zł





A do zdobienia użyłam dokładnie:

Lakier Golden Rose Classics nr 178
Złoty brokat
Top Coat Essence quick dry

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam tak łączyć "nudnawy" lakier z błyszczącym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam koleżankę z pingera :) ten brąz niesamowicie mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brokat najlepszy na ponure dni :) Fajne połączenie, szary-beż ze złotym brokatem. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się zestawienie kolorystyczne, muszę sama spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !