18 października 2012

Makijaż # 4 turkus ze złotą kreską

Miałam duży problem z kolorem z dzisiejszego makijażu. W sumie miałam do niego tylko jedno podejście i sobie darowałam, dopóki nie zobaczyłam tego makijażu. Miałam dwa nieudane podejścia bo coś mi ciągle nie pasowało ale tym razem postanowiłam podzielić się efektem, co prawda do oryginału mi daleko ale może kiedyś będę miała lepszą wprawę. Nadal ciężko mi jest oswoić się z takim kolorem na powiece ale im dłużej patrzę tym jest coraz lepiej :)


Przepraszam za posklejane rzęsy ale tusz już kończy swoją żywotność i muszę się z nim niestety pożegnać :)









7 komentarzy:

  1. Nie wiem co Ci się nie podoba, moim zdaniem makijaż jest mega! Niebieski kolor chyba został stworzony do rudych włosów, bo to chyba idealne połączenie ;) a jakiej maskary używasz? ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rudy odcień włosów mam od niedawna :)
      w tym makijażu wykorzystałam resztki maskary Eveline Volumix Fiberlast jest to jeden z moich ulubieńców jeśli chodzi o tusze do rzęs

      Usuń
  2. Nie moje kolory, ale ładnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta złota kreska jest ładniutka.
    A przedostatnie zdjęcie - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie Ci wyszlo! wykonalas go w delikatniejszej wersji niz ja wiec smialo na dzien mozna w nim pomykac:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !